Reklamace
Reklamační podmínky jsou součástí Obchodních podmínek, které doporučujeme prostudovat před zahájením reklamace.
Jak postupovat, když…
-
Je přijaté zboží poškozené
Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte její stav. Pokud je zásilka poškozená (pomačkaná, roztržená, promočená), ihned sepište protokol o poškození nebo zásilku od přepravce nepřebírejte!
Pokud je zboží poškozené, přestože byl obal neporušený, napište podrobnosti na obchod@medhelp-shop.cz, kde vám poradíme, jak dále postupovat.
-
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište podrobnosti na obchod@medhelp-shop.cz, kde vám poradíme, jak dále postupovat. -
Zboží je nefunkční
Pro posouzení reklamace je nutné zaslat nefunkční zboží na adresu MedHelp, s.r.o., Kozinova 789, 290 01 Poděbrady, Česká republika, nebo jej osobně předat na prodejně.
Upozornění: Zboží k reklamaci vždy odevzdávejte kompletní včetně příslušenství. V případě, že se zboží skládá z velkého množství dílů/příslušenství, informujte se u prodejce, které díly je nutné k reklamaci odevzdat.
K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o zakoupení a stručný popis závady. Pro zjednodušení reklamace doporučujeme použít REKLAMAČNÍ LIST (PDF).