Spustili jsme pro vás nový e-shop. Více informací naleznete zde.

Reklamace

Reklamační podmínky jsou součástí Obchodních podmínek, které doporučujeme prostudovat před zahájením reklamace.

Jak postupovat, když…

  1. Je přijaté zboží poškozené
    Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte její stav. Pokud je zásilka poškozená (pomačkaná, roztržená, promočená), ihned sepište protokol o poškození nebo zásilku od přepravce nepřebírejte!
    Pokud je zboží poškozené, přestože byl obal neporušený, napište podrobnosti na obchod@medhelp-shop.cz, kde vám poradíme, jak dále postupovat.

  1. Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
    Prosíme, napište podrobnosti na obchod@medhelp-shop.cz, kde vám poradíme, jak dále postupovat.

  2. Zboží je nefunkční
    Pro posouzení reklamace je nutné zaslat nefunkční zboží na adresu MedHelp, s.r.o., Kozinova 789, 290 01 Poděbrady, Česká republika, nebo jej osobně předat na prodejně.

Upozornění: Zboží k reklamaci vždy odevzdávejte kompletní včetně příslušenství. V případě, že se zboží skládá z velkého množství dílů/příslušenství, informujte se u prodejce, které díly je nutné k reklamaci odevzdat.

K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o zakoupení a stručný popis závady. Pro zjednodušení reklamace doporučujeme použít REKLAMAČNÍ LIST (PDF).